Асабісты прыём грамадзян

Графік правядзення прамых тэлефонных ліній

Графік правядзення “прамых тэлефонных ліній” у галоўным упраўленні спорту і турызму Мінгарвыканкама на 1 квартал 2023 года

Графік правядзення “прамых тэлефонных ліній” у галоўным упраўленні спорту і турызму Мінгарвыканкама ў IV квартале 2022 г.

Графік правядзення “прамых тэлефонных ліній” у галоўным упраўленні спорту і турызму Мінгарвыканкама ў 2 квартале 2022 г.

Графік правядзення “прамых тэлефонных ліній” у галоўным упраўленні спорту і турызму Мінгарвыканкама ў 1 квартале 2022 г.

Графік правядзення “прамых тэлефонных ліній” у галоўным упраўленні спорту і турызму Мінгарвыканкама ў 4 квартале 2021 г.

Графік правядзення “прамых тэлефонных ліній” у галоўным упраўленні спорту і турызму Мінгарвыканкама ў 3 квартале 2021 г.

Графік правядзення “прамых тэлефонных ліній” у галоўным упраўленні спорту і турызму Мінгарвыканкама ў 2 квартале 2021 г.

Графік правядзення “прамых тэлефонных ліній” у галоўным упраўленні спорту і турызму Мінгарвыканкама ў 1 квартале 2021 г.

Графік прыёму грамадзян і юрыдычных асоб

ГРАФІК
АСАБІСТАГА ПРЫЁМУ ГРАМАДЗЯН, ЮРЫДЫЧНЫХ АСОБ, ІНДЫВІДУАЛЬНЫХ ПРАДПРЫМАЛЬНІКАЎ, ІХ ПРАДСТАЎНІКОЎ КІРАЎНІКАМІ ГАЛОЎНАГА ЎПРАЎЛЕННЯ СПОРТУ І ТУРЫЗМУ МІНГАРВЫКАНКАМА

праводзіцца па адрасе г. Мінск, вул. в. Харужай, 13/61

Прозвішча, імя, імя па бацьку кіраўнікаЗаймаемая пасадаМесцазнаходжанне, тэлефонДні і час прыёму

Варапай Максім Казіміравіч
Начальнік галоўнага ўпраўлення спорту і турызму МінгарвыканкамаКабінет № 202/1
тэл./факс:
+375 (17) 379-87-78
1-я, 3-я серада
8.00-13.00
Бараноўская Вольга ІгараўнаПершы намеснік начальніка галоўнага ўпраўлення спорту і турызму МінгарвыканкамаКабінет № 202/2
тэл./факс:
+375 (17) 363-00-62
2-і чацвер
08.00-13.00
Мастова Алеся ВасільеўнаНамеснік начальніка галоўнага ўпраўлення – начальнік аддзела фізкультурна-аздараўленчай работы і турызму галоўнага ўпраўлення спорту і турызму МінгарвыканкамаКабінет № 204
тэл./факс:
+375 (17) 343-79-01
4-ы чацвер
08.00-13.00
Электронныя звароты грамадзян і юрыдычных асоб

З 2 студзеня 2023 г.уступіў у дзеянне з дапаўненнямі і змяненнямі Закон Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 г. № 300-З «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб» (рэд. ад 28.06.2022). Закон Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 г. № 300-З «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб» (рэд. ад 28.06.2022) (далей – Закон) устанаўлівае падачу ў дзяржаўныя органы і іншыя дзяржаўныя арганізацыі электронных зваротаў і атрыманне адказаў (апавяшчэнняў) на іх з дапамогай дзяржаўнай адзінай (інтэграванай) рэспубліканскай інфармацыйнай сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб (сістэма ўліку і апрацоўкі зваротаў).

Доступ карыстальнікаў да сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў забяспечваецца з дапамогай сайта ў глабальнай камп’ютарнай сетцы Інтэрнэт па адрасе https://обращения.бел (інтэрнэт-сайт).

Паважаны наведвальнік!

Электронныя звароты грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў (далей – грамадзян), і юрыдычных асоб адрасатам разглядаюцца ў адпаведнасці з патрабаваннямі Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года № 300-З “Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб”.

У адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года № 300-З “Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб” (далей – Закон) электронны зварот выкладаецца на беларускай або рускай мовах.

Парадак разгляду электронных зваротаў грамадзян прадугледжаны артыкулам 25 Закона. Разгляд электронных зваротаў

Электронны зварот грамадзяніна ў абавязковым парадку павінен змяшчаць:

  • прозвішча, імя, імя па бацьку (калі такое ёсць) або ініцыялы грамадзяніна;
  • адрас месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна;
  • выкладанне сутнасці звароту;
  • адрас электроннай пошты грамадзяніна.

Электронны зварот юрыдычнай асобы ў абавязковым парадку павінен змяшчаць:

  • поўнае найменне юрыдычнай асобы;
  • месца знаходжання юрыдычнай асобы;
  • выкладанне сутнасці звароту;
  • прозвішча, імя, імя па бацьку (калі такое ёсць) кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты;
  • адрас электроннай пошты юрыдычнай асобы.

Электронныя звароты павінны быць разгледжаны не пазней за 15 дзён з дня рэгістрацыі, а патрабуючыя дадатковага вывучэння і праверкі – не пазней за 1 месяц, калі іншы тэрмін не ўстаноўлены заканадаўчымі актамі.

Адказы на электронныя звароты накіроўваюцца ў электронным выглядзе на адрас электроннай пошты, пазначаны ў электронным звароце, або ў пісьмовым выглядзе на адрас месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна або месца знаходжання юрыдычнай асобы ў выпадках, устаноўленых Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года № 300-З ”Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб“.

Згодна з артыкулам 15 Закона, звароты могуць быць пакінуты без разгляду па сутнасці, калі:

  • выкладзены не на беларускай або рускай мове;
  • не змяшчаюць прозвішча, імя, імя па бацьку (калі такое ёсць), адраса месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна;
  • не змяшчаюць поўнага наймення юрыдычнай асобы і адраса яе месца знаходжання, прозвішча, імя, імя па бацьку кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты (для юрыдычных асоб);
  • змяшчаюць тэкст, які не паддаецца прачытанню;
  • змяшчаюць нецэнзурныя або зневажальныя словы або выразы;
  • падлягаюць разгляду ў адпаведнасці з заканадаўствам аб канстытуцыйным судаводстве, грамадзянскім, грамадзянскім працэсуальным, гаспадарчым працэсуальным, крымінальна-працэсуальным заканадаўствам, заканадаўствам, што вызначае парадак адміністрацыйнага працэсу, заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах, звароты з’яўляюцца зваротамі работніка да наймальніка або ў адпаведнасці з заканадаўчымі актамі ўстаноўлены іншы парадак падачы і разгляду такіх зваротаў;
  • змяшчаюць пытанні, якія не адносяцца да кампетэнцыі арганізацыі, у якую яны паступілі;
  • прапушчаны без уважлівай прычыны тэрмін падачы скаргі;
  • пададзены паўторны зварот, калі ён ужо быў разгледжаны па сутнасці і ў ім не змешчаны новыя абставіны, маючыя значэнне для разгляду звароту па сутнасці;
  • з заяўнікам спынена перапіска.

Згодна з пунктам 3 артыкула 25 Закона, адкліканне электроннага звароту ажыццяўляецца шляхам падачы пісьмовай заявы або накіравання заявы ў электроннай форме тым жа спосабам, якім быў накіраваны электронны зварот.

Адказ арганізацыі на зварот або рашэнне аб пакіданні звароту без разгляду па сутнасці могуць быць абскарджаны ў адпаведнасці з артыкулам 20 Закона.